Tuesday, October 7, 2008

29 years

29 tahun dulu
-Aku baru lahir duh …. Time nie confirm gile aku nie cute…. Ahahahha… mane ade baby buruk duh …..

28 tahun dulu
-Aku tak ingat duh … ape aku buat time nie…. Yg confirm aku makan, berak , tido , melalak

27 tahun dulu
-MTV baru start duh ….. sape lahir tahun nie jadi budak2 MTV la …. yuck

26 tahun dulu
-Time nie Jermaine defoe baru lahir … pehtu die gi main team spurs… yg crap … tapi kat Malaysia ade 2 orng yg sokong team tu …. Ari ngan shebby

25 tahun dulu
- gaban, meero attack, kesatria baja hitam adelah rancangan tv yg diminati

24 tahun dulu
- aku pindah dari duduk kuala ke pekan ....

23 tahun dulu
-Aku masuk tadika duh…. Gile bosan masuk tadika …. Opah aku cakap time ni aku mals gile pi tadika …. Sampai ke tua aku malas pergi skolah ….. heheheh

22 tahun dulu
-Darjah satu …. Gile ah …. Time nie aku la hero

21 tahun dulu
- Appetite for Destruction..... the world's most dangerous band first album kuar. .... slash the man

20 tahun dulu
- marilyn manson ngan nine inch nail baru nak start .... trent ngan manson baru cuba2 nak main gitar

19 tahun dulu
-Time nie aku start bersukan …. Bukan cam setengah orng bile dah tua baru la nak pi bersukan … pehtu ajak orng gi main skali … aku dah bosan dah bersukan … dari kecik dah main dah ….

18 tahun dulu
- idola pada waktu nie adelah wings.... joe wing lah paling macho waktu nie...

17 tahun dulu
-UPSR ….. haram tak belajar pun … nasib baik la aku nye result ok … bleh la aku pi masuk skolah asrama ….

16 tahun dulu
- Aku masuk skolah agama duh … parent aku ingat dah besar nanti bleh la nak die jadi ustaz… ptui … hampeh …. Lagi jahat ade la….

15 tahun dulu
-i learn to smoke ... gile macho isap rokok .... fuck nonsmoker who feel annoyed when we smoke near them ... damn you

14 tahun dulu
-PMR ... tiket untuk masuk mrsm .... cukup2 makan .... kurt cobain mati .... nirvana suck dick...

13 tahun dulu
-aku kat mrsm serambi mekah .... time nie jadi hamba abdi ..

12 tahun dulu
-waktu nie aku lah god kat situ .... takdak sapa yg bleh lawan aku ... curi kertas soalan ... buat bende mengarut ... tak dak sape nak marah .... 1979 kuar... gile ah ... smashing pumpkins the man... lagu untuk batch legend je ....

11 tahun dulu
-Gila ... dpt pi uk tak mau ... berlagak nak pi us ... ambik ... kimak nye soros ....

10 tahun dulu
-last2 kena pi melaka.... anjing .... zaman fucked up bermula ....

9 tahun dulu
- looney planet dah mcm rumah sendiri .... party kat airport ....start kenal budak2 199 ... crap duh batch nie .... ade bawak basikal, bawak que snooker merata2, meja panjang kat rsu ....

8 tahun dulu
-team budak kaya dah masuk.... mcm2 perangai .... mamat putra... budak sarawak ...tupac ....sani sudin... minah botak ... minah chubby.... crap gak

7 tahun dulu
-batch tahun nie tak geng sangat la.... asyik nak bergaduh je kerja ... get a life la wei ....

6 tahun dulu
-one of the fantasy been fulfill ... tapi still crap .... still party je memanjang.... tumbuk lecturer.... horror gile

5 tahun dulu
-aman!!! ... mcm2 berlaku kat sini... the side that i never known exist kuar kat sini... fuck gile....

4 tahun dulu
-last year yg best kat melaka ... lepas nie tak best dah ...

3 tahun dulu
-mostly semua orng dah takde ... crap .... dah lame sangat nie.... same ngan van wilder dah ... kena cari jln nak kuar .... tak kan kena belajar? crap duhhhhhhhhhhhhhh

2 tahun dulu
-start on a big project ... been thrown a lot of promises .... in the end ape pun tak dak .... crap ...

1 tahun dulu
-finally complete study .... graduated .... got a job ... everbody said " welcome to the real world"... suck big time... had to deal with responsibility, commitment and discipline which is suck.... never good with those ... met new people... kinda cool ... still looking dare to be great situation...still fucked up ... still crap...

Now
-celebrate my birthday with 2 strangers while they discusing my future.... omgwtfbbq .... 29 years had passed ... nothing change... same old same old... life's a lot more fun when you're not responsible for your actions... // all this sound so fucking gay ...... panjang gile aku tulis ... tak larat nak edit ... fuck gile ....

don't take life too seriously, u'll never get out alive.

kthxbai....

2 comments:

Dd. said...

29 thn yang dulu
aku idup pun belum lagi dowhh..
ORANG TUA ORANG TUA!

Anonymous said...

barua..lu ckp kitorang crap..ORANG TUA!haha!