Friday, November 21, 2008

Blister

semalam aku tak pergi kerja .... sebab aku malas ..... dlm pukul 12 lebih makcik aku dtg ... so aku pun kena bangun la ... lepas kena bebel sebakul dua pasai tak kemas rumah .... makcik aku bagitau aku yg die a de cancer .... fuck gile .... tapi tu cite lain kali la .... malas aku nak cite pasai tu ... aku nak cite bende lain .... lepas tu aku pun call dulu kurus // bukan nama sebenar ... ajak pi lunch .... lepas lunch kita orng kena pi amik adik dulu kurus kat office die ..... lepas amik raja tidoq // bukan name sebenar .... kami pun nak balik la ..... dalam keta si dulu kurus tanya kat aku lelaki awesome // bukan nama sebenar ... jadi tak malam nie pi tengok performance kawan lelaki awesome kat laundry? ... aku cakap jadi pi .... lepaih tu si raja tidoq trus pi call kawan2 die ajak pi skali .... pehtu aku pi lepak rumah depa nie ... pasai aku malas nak balik rumah ..... performance dlm pukui 9 mlm start .... bila dah sampai rumah depa nie .... aku duk melayan tv ... aku perak gile pasai dah lama tak tengok tv ... // tv rumah aku rosak , sapa baik hati tolong la hadiah kan tv kan aku satu ..... mekeke ...... dah samapi rumah depa raja tidoq pun buat la aktiviti yg die suka skali ..... cuba teka apa? ... hint ... same ngan nama die ...ahhaahah.... tinggal la aku dengan dulu kurus melayan tv sambil tunggu kawan depa nie balik.... dlm pukul 9 kawan aku call cakap depa dah nak perform dah .... si orang gila // bukan nama sebenar baru je balik .... yg raja tidoq still lagi tidoq... orang gila duk tanya nak pergi ka dak tapi die masih lagi duk main ngan kucing die ...depa semua tak bersiap lagi ..... pehtu dulu kurus kata kat aku lelaki awesome yg kalau aku nak pergi dulu die bleh hantar... aku pun agree dengan suggestion dia ...kalau nak tunggu depa nie siap mau dekat sejam lagi .... so dulu kurus hantar aku pi laundry .... tapi sebelum aku turn keta aku bagitau kat die ... kalau nak mai nanti call tak pun kalau tak mai nak pi makan ka call ... lagipun aku tak tau camna nak balik sat gi ... so die pun kata ok .... sampai kat laundry member dah tengah perform ... dah main 3 lagu ....nasib baik la depa main 8 lagu ... sempat la aku dengar semua .... die nye band ok la ... takde la crap sangat .... lagu sendiri kira ok ... tapi die nye cover belh pergi gak ..... yg tak tahan pi main lagu jimi hendrix little wing ... member aku nie siap berdiri atas speaker nak goreng sambil tayang gitar gibson baru die yg pukimak mahal nak mampus .... lepas abis band die perform aku pun lepak la ngan mamat nie dengan beberapa member die yg aku tak kenai ... tapi mlm tadi aku nye hipokrit mode melampau so aku bleh lepak gila babi ngan diorang .... lepaih tu ade band budak2 perform .... gile gempak tak ingat .... abis rockstar duh .... atitude gile baik the man ... aku ngan kawan2 baru aku nie bleh pi depan stage nak tengok depa perform ... serius terbaik ... goreng pakai violin punya pengosok tu ... aku tak tau name die apa.... gila best tak ingat .... terase muda remaja balik ....ahhahahaa. .... lupa nak bagitau ... yg kawan baru aku tu semua umur aku .... semua dah jadi budak2 balik .... sampai la abis diorang perform baru la kitaorng lepak kat meja balik .... aku tengok jam dah dekat pukui 12 ..... confirm la depa nie tak dtg... aku pun nak kena balik .... kawan2 baru aku dah nak balik semua pasai depa ade kerja esok nya ..... so aku pun msg la si dulu kurus nie mintak favor suruh amik aku .... setelah 15 minutes tak berbalas .... aku pun call die ... coisssssssss masuk voice mail ....damn gile ... aku call beberapa kali .... tapi still sama ...aku dah gundah gelana .... macam mana nak balik rumah nie ..... aku pun pi cari teksi .... haram satu pun tak dak .... cuak dah nie ... camna nak balik .... aku pun mencuba nasib pi call raja tidoq ... walaupun aku tahu harapan aku tipis ...tapi aku still mencuba .... mana la tau die terbangun ka .... tapi aku dpt peti suara nye saja .... aku masih mencari teksi sambil membuat panggilan terakhir kepada dulu kurus .... semua benda tak jadi ...teksi tak dak .... dan aku dpt peti suara buat sekian kali nya .... so aku pun nekad .... aku kena balik rumah jugak ... solution die adelah jalan kaki .... fuck gile .... korang bayang kan lah .... late 20s man + midnight + hitam + drunk+ terhoyong hayang+ 30 minutes of walking ...... horror beb .... walaupun aku semput .... time2 nie la nak jadi ... nasib baik aku bawak inhaler ... walaupun aku tak larat ... perut aku besar duh .... walaupun aku muntah di tepi jalan ..... akhirnya aku sampai di rumah ....

itulah cerita yg aku nak sampai kan .... moral cita nie .... jangan seronok sangat sampai terlupa camne nak balik ....

//jgn la emo sebab aku guna nickname .... gila tak Fun duh kalau emo ....
//happy friday ....

3 comments:

Anonymous said...

gila babi..awesome padia...hoyohaya man.. (mcm ada benda panas/pisang goreng panas² dalam mulut kan sebut hoyohaya)

top10beaches said...

hang bukan kawan ngan aku pasai aku awesome ka? ....mekeke ...

akrapovic said...

late 20s man + GAY + midnight + hitam + drunk+ terhoyong hayang+ 30 minutes of walking...