Monday, November 17, 2008

List

top10beaches top 10 list artis malaysia yg musik die buleh pergi// base on my opinion

10: Black Rose ...// suara ajin dlm lagu penantian the man beb .... band lame nie .... time gua budak2 nie ... ajin pun dah tua dah umur dah masuk 40 lebih ... lagu ni karaoke layan nie beb...

9: Aris Ariwatan ..... // sedih beb lagu die ... tangkap leleh .... hahaha ... lamunan terhenti, cinta tak kenal siapa.... perghhhhhh.... suara die agak the man gak la...

8: Gigi... //gua tahu diorang bukan artist malaysia ... tapi gua nak letak gak beb..... sedap duh suara penyanyi die ... pastu pemain gitar die gempak beb .... main jazz beb ....nie jelah band indon yg gua bleh dengar.... lu kena dengar lagu "Selamat Datang Asmara" .... gile the man ... tak tido malam punye ...

7: Ning Baizura... // the only awek dlm list nie.... suara die tak bleh tahan beb ... gua suka minah nie since "Curiga" lagi .... plus die nye interview dlm FHM ..... huba huba...

6: 4U2C... // wasssssssssssupp!!!1111111... mekeke ..... "Fiona" .... enuff said

5: Langsuir.... //"Occultus Mysticism" gile gempak EP band nie.... black metal dude .... BUARGH.... hehehe .... black metal malaysia yg hebat ..... pastu name guitarist die plak Batara Guru Masbir Rabka .... gile ganas beb ....

4: Gersang ... // Man Bai, Man Greng, Acis, Jojet .... gile tangkap lentok band nie .... suara Man Bai sumpah sedap beb ..... "Masih Aku Terasa" cut me deep lagu nie .... jiwang beb ..... mekeke

3: Wing .... // Band paling legend kat Malaysia .... tapi gua suka band nie sampai album "Bazooka Penaka" je beb ... pastu si Awie buat palat ... nak jadi solo artist la plak ... ptui!!.... time nie la diorang nie idola .... gua simpan rambut panjang ... cuba2 nak ade goatee ... try nak main guitar tangan kiri semua pasal nak tiru Joe wing beb ... legend duh mamat tu ....

2: Teacher's Pet ..... // Sape tak tahu lagu "Warisan Wanita Terakhir" .... time nie semua pompuan nak jadi pompuan dlm pagu tu .... pastu semua laki nak jadi orng yg nyanyi lagu tu pastu perasan awek die warisan wanita terakhir ... crap .... hahahaha... mekeke .....lu orng kena dengar album die duh .... bukan satu lagu nie je best ... bnayak lagi ... try la cari lagu "Malas" .... the man beb lagu nie... Maman penyanyi band nie plak buat solo ... tapi still best duh ... kalau tak percaya lu dengar soundtrack "Layar Lara" ... pelik music mamat nie ... tapi cun beb.....

1: Boys & Girls 1 +1 = 3 .... // nie bukan band ... nie album ... first english album menang kat AIM kut....... gua tak sure sangat pasal tu ... yg confirm gile .... mostly bebudak 77 to 81 confirm pernah dengar album nie ... album nie change most of our life ... poyo gile ... tapi serius the man gile album nie ... Nice Stupid Playground, OAG, Broadwyn, Nita an Intoxicated.... time nie Nita cun gile ... skrng dah tak dah ... dammnnnnnn .... mane nak cari album nie balik ? .....

3 comments:

Anonymous said...

semua aku tak layan kecuali no 1/2 (sikit) -

1. aku ada kott kaset dia (yes, kaset) setiap masa ada ja kut dalam keta aku (yes, keta aku tadak cdplayer)dan aku akan sakit telinga dan pening apabila i8 menaiki kereta ku kerana dia akan pasang kuat-kuat sampai nak pecah speaker gila.and it ends at batch 82.sekian.

waaariisssann waaaaniitttaa teeerraaakkhiiir jiiwwwa raga ku serrrah.apa yang kuuuu perlu. lalalalalaala dan layar larrrraaa.. 2 lagu ja aku tau.

sekian untuk harini

top10beaches said...

gile tipu ... tak kan tak pernah dengar wing kut? ... joe wing bebe... macho tu .... lu ade lagi kaset 1+1 =3 tu? pinjam bleh?....hehehhehehe

Anonymous said...

aku tak suka wings.aku suka search.amy WOW!